Wysyłka fototapet i tapet odbywa się 2 do 3 dni po wykonaniu.W zależności od wyboru kuriera 1-2 dni robocze.
2.
Jakim kurierem wysyłane sąfototapety i tapety?
Fototapety i tapety wysyłanesą w tubach transportowychzabezpieczających produkt przed uszkodzeniem. Fototapety i tapety wysyłane są poprzez: INPOST, DPD, Pocztex Poczta Polska lub po wcześniejszym uzgodnieniu może być: DHL, UPS lub dowolny kurier
3.
Czy można zamówić fototapety i tapety za pobraniem?
Tak – wysyłka fototapet i tapet za pobraniem jest możliwa.
4.
Czy wysyłamy fototapety i tapety za granicę?
Tak, nasze fototapety i tapety wysyłamy do dowolnego kraju , taki wariant można wybrać przy składaniu zamówienia. Do Niemiec wysyłamy kurierem DPD w ramach kosztu przesyłki pocztowej (dostarczenie do max 4 dni robocze).
5.
Jakie są koszty wysyłki fototapet i tapet?
Koszt wysyłki fototapet i tapet jest zależny od długości, ilości i wagi.
6.
Czy fototapet i tapet dostępne są od ręki czy trzeba czekać na wykonanie ich?
Na wykonanie fototapet i tapettrzeba poczekać ponieważ projekty są nie powtarzalne i dostosowane do potrzeb klienta. Po akceptacji projektu fototapety i tapetysą drukowane a można odebrać osobiście lub wysyłamy kurierem.
7.
Wszystkie projekty fototapet i tapet wykonywane są na indywidualne zamówienie?
Tak.
8.
Czy zaprojektowane i wykonane fototapet i tapet można gdzieś zobaczyć?
Tak, wybrane realizacje są umieszczone na naszej stronie lub w naszej drukarni.
9.
Czy jest możliwy odbiór osobisty fototapet i tapet w sklepie stacjonarnym lub drukarni?
Tak, można odebrać w sklepie stacjonarnym lub w drukaniosobiście codziennie w godz. 8 – 16
10.
Z czego są wykonanefototapety i tapety?
Fototapety i tapetydrukujemy na bardzo trwałym podłożu flizelinowym ciężkim lub podłożu lateksowym czyli papierowym. Wydruk można delikatnie przecierać wodą z mydłem.
11.
Czy mogą mi Państwo coś doradzić przy wyborze fototapet i tapet?
Tak oczywiście, doradzamy np. w kwestii wyboru rodzaju materiału w zależności od miejsca i czasu trwania ekspozycji fototapet i tapetoraz zastosowania zdjęćdo projektu, albo kolorystyki: mailowo, telefonicznie lub osobiście w drukarni.
12.
Czy są miejsca parkingowe przed drukarnią lub sklepem stacjonarnym?
Tak, mamy własny duży parking. Parking jest bezpłatny.
13.
Jakie są godziny otwarcia sklepu stacjonarnego i drukarni?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00
w soboty drukarnia jest nieczynna
14.
Czy przerabiacie starebanery reklamowe?
Niestety nie ma takiej technicznej możliwości.
15.
Jakie są formy płatności za fototapety i tapety?
Za oferowane w sklepie i fototapety i tapetymożna płacić: za pobraniem, przelewem tradycyjnym na konto lub gotówką.
16.
W jakim formacie graficznym mają być dostarczone materiały źródłowe?
Gotowy do druku plik najlepiej zapisać w PDF-e, rozdzielczość około 72dpi, kolory zamienić na CMYK a czcionkę na krzywe, w opisie można podać dla pewności format użytku.
17.
Czy fototapety i tapety są objęte gwarancją?
Tak, fototapety i tapetysą objęte gwarancją.
18.
Czy możliwy jest zwrot lub reklamacja zamówionych i wykonanych fototapet i tapet?
Tak, w przypadku uzasadnionej reklamacji zwrot banerów reklamowych jest jak najbardziej możliwy.Fototapety i tapetymożna odesłać kurierem lub dostarczyć osobiście.
Realizacje:
Może Cię zainteresować: Frezowanie CNC