Styrodur, a w zasadzie spieniony polistyren to materiał, który wykorzystuje się zarówno do wykonywania izolacji termicznych, jak i celów reklamowych. Charakteryzuje się on gładką strukturą oraz powierzchnią, dzięki czemu prezentuje się estetycznie niezależnie od naniesionej powłoki barwnej. Co ważne, jest odporny na uszkodzenia mechaniczne, odkształcenia czy ściskanie, a do tego ma bardziej zwartą konsystencję, w efekcie czego jest twardszy i mniej nasiąkliwy niż popularny styropian.
Dlaczego warto wykorzystywać styrodur do celów reklamowych?
Jako że zmysł wzroku jest niebywale ważny, warto dokładać wszelkich starań, aby zachęcać potencjalnych klientów starannie dopracowanymi materiałami reklamowymi, które przykują każde spojrzenie. Do ich stworzenia doskonale sprawdzi się styrodur, czyli materiał pozwalający uzyskiwać dowolne kształty 3D takie jak litery przestrzenne, loga i logotypy, ale też różne niestandardowe elementy dekoracyjne (np. rekwizyty do sesji zdjęciowych). Niski koszt wykonania, wysoka jakość wykończenia kolorystycznego, a także niewątpliwa trwałość sprawiają, że reklama ze styroduru jest chętnie wykorzystywana zarówno w siedzibach firm, biurach, jak i na konferencjach, eventach czy w galeriach handlowych.
Korzyści stosowania styroduru w branży reklamowej
Niepowtarzalne właściwości, jakimi charakteryzuje się styrodur, sprawiają, że jest on szeroko wykorzystywany do celów marketingowych, ale nie tylko. Przede wszystkim umożliwia uzyskanie efektu 3D – przestrzenne litery lub logo świetnie wyróżniają się na płaskich powierzchniach, z łatwością przyciągając uwagę klientów. Ponadto cechuje się solidnym i estetycznym wyglądem, pozwalając na wyjątkową precyzję przy wycinaniu ploterem. Elementy przestrzenne ze styroduru mogą być pomalowane na wybrany kolor z palety RAL, a także kilka barw, dających efekt cieniowania lub gradientu. Nie bez znaczenia, zwłaszcza dla osób z określonym budżetem na reklamę, jest również to, że wykonywane ze styroduru materiały reklamowe charakteryzuje wyjątkowo atrakcyjna cena.
Styrodur tak jak każde inne tworzywo nie jest idealny. Choć wyróżnia się szeregiem zalet, w przypadku uszkodzeń nie nadaje się do naprawy, z kolei demontaż wykonanych z niego elementów reklamowych jest równoznaczny z ich zniszczeniem. Mimo tego warto korzystać ze styroduru zwłaszcza do celów marketingowych, ponieważ pozwala tworzyć tanie, stylowe, a zarazem starannie dopracowane elementy przestrzenne. Sprawdź ofertę, jaką przygotowaliśmy dla Ciebie w agencji reklamy Orion w Radomiu już dziś!