Fototapety i tapetowanie

Fototapety Radom

Tapety drukujemy ekologicznym bezwonnym i bezpiecznym atramentem zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Wydruk jest wykonywany w najwyższej rozdzielczości i na specjalistycznych mediach tapetowych o najwyższej jakości. Drukujemy na podłożach: zmywalnych – flizelinowych oraz na podłożach papierowych. Wykonujemy również usługę tapetowania. Wydruki na tapetach wykonujemy z materiałów zdjęciowych i graficznych dostarczonych przez klienta lub wybranych z naszych zasobów albo zakupionych na stockach zdjęciowych.

Fototapety Radom – najczęściej zadawane pytania

1.Jaki jest termin wysyłki fototapet i tapet?

Wysyłka fototapet i tapet odbywa się 2 do 3 dni po wykonaniu.W zależności od wyboru kuriera 1-2 dni robocze.

2.

Jakim kurierem wysyłane sąfototapety i tapety?

Fototapety i tapety wysyłanesą w tubach transportowychzabezpieczających produkt przed uszkodzeniem. Fototapety i tapety wysyłane są poprzez: INPOST, DPD, Pocztex Poczta Polska lub po wcześniejszym uzgodnieniu może być: DHL, UPS lub dowolny kurier

3.

Czy można zamówić fototapety i tapety za pobraniem?

Tak – wysyłka fototapet i tapet za pobraniem jest możliwa.

4.

Czy wysyłamy fototapety i tapety za granicę?

Tak, nasze fototapety i tapety wysyłamy do dowolnego kraju , taki wariant można wybrać przy składaniu zamówienia. Do Niemiec wysyłamy kurierem DPD w ramach kosztu przesyłki pocztowej (dostarczenie do max 4 dni robocze).

5.

Jakie są koszty wysyłki fototapet i tapet?

Koszt wysyłki fototapet i tapet jest zależny od długości, ilości i wagi.

6.

Czy fototapet i tapet dostępne są od ręki czy trzeba czekać na wykonanie ich?

Na wykonanie fototapet i tapettrzeba poczekać ponieważ projekty są nie powtarzalne i dostosowane do potrzeb klienta. Po akceptacji projektu fototapety i tapetysą drukowane a można odebrać osobiście lub wysyłamy kurierem.

7.

Wszystkie projekty fototapet i tapet wykonywane są na indywidualne zamówienie?

Tak.

8.

Czy zaprojektowane i wykonane fototapet i tapet można gdzieś zobaczyć?

Tak, wybrane realizacje są umieszczone na naszej stronie lub w naszej drukarni.

9.

Czy jest możliwy odbiór osobisty fototapet i tapet w sklepie stacjonarnym lub drukarni?

Tak, można odebrać w sklepie stacjonarnym lub w drukaniosobiście codziennie w godz. 8 – 16

10.

Z czego są wykonanefototapety i tapety?

Fototapety i tapetydrukujemy na bardzo trwałym podłożu flizelinowym ciężkim lub podłożu lateksowym czyli papierowym. Wydruk można delikatnie przecierać wodą z mydłem.

11.

Czy mogą mi Państwo coś doradzić przy wyborze fototapet i tapet?

Tak oczywiście, doradzamy np. w kwestii wyboru rodzaju materiału w zależności od miejsca i czasu trwania ekspozycji fototapet i tapetoraz zastosowania zdjęćdo projektu, albo kolorystyki: mailowo, telefonicznie lub osobiście w drukarni.

12.

Czy są miejsca parkingowe przed drukarnią lub sklepem stacjonarnym?

Tak, mamy własny duży parking. Parking jest bezpłatny.

13.

Jakie są godziny otwarcia sklepu stacjonarnego i drukarni?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00
w soboty drukarnia jest nieczynna

14.

Czy przerabiacie starebanery reklamowe?

Niestety nie ma takiej technicznej możliwości.

15.

Jakie są formy płatności za fototapety i tapety?

Za oferowane w sklepie i fototapety i tapetymożna płacić: za pobraniem, przelewem tradycyjnym na konto lub gotówką.

16.

W jakim formacie graficznym mają być dostarczone materiały źródłowe?

Gotowy do druku plik najlepiej zapisać w PDF-e, rozdzielczość około 72dpi, kolory zamienić na CMYK a czcionkę na krzywe, w opisie można podać dla pewności format użytku.

17.

Czy fototapety i tapety są objęte gwarancją?

Tak, fototapety i tapetysą objęte gwarancją.

18.

Czy możliwy jest zwrot lub reklamacja zamówionych i wykonanych fototapet i tapet?

Tak, w przypadku uzasadnionej reklamacji zwrot banerów reklamowych jest jak najbardziej możliwy.Fototapety i tapetymożna odesłać kurierem lub dostarczyć osobiście.

Realizacje:

Może Cię zainteresować: Frezowanie CNC